Customer support: office@biomall.rs 062 836 4267
Serbian

Uslovi korišćenja

Opšti uslovi uređuju odnose između Biomall.rs sa jedne strane  i korisnika elektronske (internet) stranice i usluga koje se nalaze na domenu Biomall.rs (u daljem tekstu sajt). Ovi uslovi obavezuju sve korisnike. Pritiskom na bilo koji objekat (ikonu), link ili dugme, koje se nalazi na nekoj od stranica na biomall.rs (isključujući link ka “ Opšti ulovi”), korisnik je saglasan, prihvata u potpunosti i obavezuje se da poštuje Opšte uslove.

Registacija

Kako bi imali pravo za validno naručivanje i kupovinu ponuđenih na BioMall.rs proizvoda nije neophodna registracija. Možete kupovati sigurno i bez registracije.

U oba slučajeva neophodno je navesti adresu za dostavu, ime i prezime, e-mail, kontakt telefon. Neophodno je izabrati i šifru. Posle uspešne registacije, prilikom svake kupovine možete korigovati vaš kontakt telefon i adresu dostave, kao i navesti treće lice za prijem pošiljke. Čekiranjem polja “Saglasan sam sa opštim uslovima” klijent vrši elektronsku izjavu u smislu Zakona o elektronskim dokumentima i elektronskom potpisu, čime potvrđuje  da je upoznat sa “Opštim uslovima ” i prihvata iste.

Naručivanje

 Porudžbine se primaju 24 časa dnevno, uključujući i zvanične praznike. Prilikom finaliziranja Vaše porudžbine imate mogućnost pogledati proizvode i njihove cene, vaše ime i prezime, vaš e-mail, kontakt telefon, adresu, način plaćanja i način dostave. Posle finaliziranja porudžbine na naveden kontakt telefon dobićete potvrdu sa istom informacijom. Za svaki korak obrade porudžbine bićete obavešteni od strane operatera putem e-mail ili telefonom. Vaše tekuće i prošle porudžbine možete pronaći na vašem profilu.

Plaćanje

Za sada jedini način plaćanja je pouzećem, odnosno prilikom isporuke naručenih proizvoda.

Cena porudžbine

Konačna cena porudžbine dobija se kao skup cena izabranih proizvoda. Sve cene su sa uključenim PDV-om i ne mogu se promeniti u periodu od momenta porudžbine do momenta plaćanja. Ceni porudžbine dodaje se i cena dostave.

Problemi prilikom izvršenja porudžbine

Ispunjenje vaše porudžbine može biti ometeno nekim od navedenih razloga:

1. Jedan ili više proizvoda nisu trenutno dostupni na lageru, u ovom slučaju kontaktiraćemo vas u najkraćem mogućem roku

2. Korisnik je naveo pogrešnu ili nepotpunu adresu dostave.

3. Nedostaje kontakt telefon.

U slučaju nastanka problema našom krivicom sve dodatne troškove preuzimamo mi . U svakom drugom slučaju ponovno slanje pošiljke biće na vaš račun.

Otkazivanje porudžbine

Korisnik može vratiti kupljeni proizvod u roku od 5 (pet) radnih dana od dana kupovine. Proizvod mora biti u orginalnom pakovanju, bez tragova korišćenja ili oštećenja proizvoda.